Умови повернення товару

Умови повернення:


При зверненні до Продавця з претензіями або поверненням коштів, в випадках, встановлених Законом України «Про захист прав споживачів», оплата повертається Користувачу в наступних випадках:

-          відмова користувача від отримання послуг за 24 години до трансляції незалежно від причин такої відмови;

-          ненадання послуг або несвоєчасне надання послуг Виконавцем за будь-яких причин: відсутність технічної можливості, несвоєчасне отримання грошових коштів на банківський рахунок Виконавця та інших причин, які не пов’язані з порушенням  Користувачем умов використання інтернет ресурсу.

-          в разі наявності підстав для повернення коштів, грошові кошти сплачені Користувачем повертаються тільки на картковий рахунок, з якого була здійснена оплата.


Для повернення оплати Користувачу необхідно виконати наступні дії:

-          заповнити в Особистому кабінеті реквізити банківської карти, з якої була здійснена оплата за послуги;

-          вказати причину для повернення, що відповідає умовам Договору;

-          додати  електронну  копію документу (або скан паперової копії документу), що посвідчує особу Користувача;

-          додати електронну копію документу (або скан паперової копії документу), що підтверджує оплату за послуги: чеку, квитанції або електронного документу.


Оформити заявку на повернення коштів можна заповнивши форму на сторінці: https://yourday.in.ua/index.php?route=account/return/add


Строк повернення коштів складає сім робочих днів з дати виконання Користувачем всіх умов, необхідних для повернення коштів.

Виконавець не несе відповідальності за затримку повернення коштів, пов’язаних з обробкою платежу банком Користувача.